Zwrot towaru

Zwrot towaru

Prosimy o przemyślane zakupy. Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów robionych na zamówienie, pod indywidualne potrzeby klienta.
Uwaga: Poniżej podajemy ustalenia obowiązujące przy świadczeniu usług drogą internetową. Jednakże ze względu na fakt, że zamawiane rolety plisowane produkowane są wg indywidualnej specyfikacji podanej przez Zamawiającego, zastosowanie mają jedynie ustalenia podane w punkcie 11b.
1. Zamawiający będący Konsumentem przyjmuje do wiadomości, że przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia skierowanego do Sklepu w terminie 14 dni od dnia doręczenia Towaru Zamawiającemu.
2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy lub na adres e-mail Sklepu: sklep@anles.pl
3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Wzór oświadczenia przesyłany jest Zamawiającemu wraz z Potwierdzeniem Zamówienia oraz wraz z Towarem, w formie papierowej.
4. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
5. W razie odstąpienia od Umowy, Sklep obowiązany jest zwrócić Zamawiającemu – Konsumentowi, wszystkie dokonane przezeń Płatności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Zamawiający, chyba że zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Zamawiający – konsument, ma obowiązek zwrócić Towar Sklepowi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem Płatności, o której mowa w punkcie 5 powyżej, do momentu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Zamawiającego – konsumenta dowodu jej odesłania na adres Sklepu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru obciążają Zamawiającego.
9. W przypadku, gdy Zamawiający wybrał inny sposób zwrotu Towaru do Sklepu niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, w przypadku skorzystania przez Zamawiającego – konsumenta z prawa odstąpienia od zawartej Umowy, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów dostawy zwracanego Towaru.
10. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru.
11. Sklep informuje, że prawo odstąpienia od Umowy w trybie ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. produkty wyprodukowane wg indywidualnej specyfikacji Zamawiającego);
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e) w której konsument wyraźnie zażądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

potrzebujesz pomocy przy wyborze plis?

call-yellow-200-scaled

zadzwoń do fachowca

ustalimy czego potrzebujesz
pomożemy dobrać dla Ciebie najlepszą tkaninę
odpowiemy na wszystkie pytania
kupisz plisy bezpiecznie, bez wychodzenia z domu
Przedluz

Kategorie rolety plisowane

RODO / Zgoda na ciasteczka

W celu zapewnienia klientom najwyższej jakości usług wykorzystujemy na stronie pliki cookies (ciasteczka).

Korzystanie ze strony anles.pl bez zmiany ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisywane na Państwa urządzeniu.

Zmiany w plikach cookies mogą zostać wprowadzone w Państwa przeglądarce internetowej. Sprawdź jak to zrobić.

Ważne informacje

Www.anles.pl korzysta z zewnętrznych technologii śledzących: Google Analytics i Facebook Pixel. Informacje na temat ich Polityk Prywatności można znaleźć na wymienionych stronach internetowych.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami
2021alogo-anles
userstorecartphone-handset